Kekszes kedvenc


Tegnap este már nagyon ki voltunk éhezve valami édességre. Gyorsan leltároztam, mit rejt kis kamrám mélye. Tej volt otthon bőven és puding is. Majd hosszas kutakodás után rátaláltam egy zacskó kekszre is. Hát nem maradt más hátra ezt az egészet valamilyen formába összedobálni. Íme a végeredmény:

Hozzávalók:
1 kg háztartási keksz (de ez nem lett mind felhasználva, kevés kimaradt belőle)2 l tej
2 csomag eper pudingpor 2 csomag csoki pudingpor
12 ek kristálycukor
2 pohár tejföl
2 ek zselatin 6 ek porcukor

Elkészítés: Először is a gáztepsibe felsorakoztatom a háztartási kekszet. Megfőzöm az eper pudingot 1 l tejben a 6 ek. cukorral. Még azon melegében ráöntöm a kekszre. Majd ezután ismét jöhet 1 sor keksz. Megfőzöm a csoki pudingot, azt is forrón ráöntöm a kekszre. Ismét egy sor keksz. De ezt a sor kekszet kicsit meglocsolom tejjel nehogy kemény maradjon. Majd a tejfölt, 6 ek porcukorral, és az előzőleg kis vízben feloldott zselatinnal összekeverem. És ezzel a tejföllel leöntöm a sütimet. A tetejét kakaóporral leszórom.

Megjegyzések

  1. De szep!!!!Edesanyam regen sokat csinalta.Nem volna rosz egy kis szelet!!!!!Szep hetveget kivanok!!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Judy! Szívesen megkínálnálak, de ez a falánk banda mind becsápolta.
    A kicsi is egész délelőtt rájárt, beszélni is alig tud, de egy folytában azt hajtogatta: tojtát kéjek..

    VálaszTörlés
  3. De ötletes!A kekszre majd kitalálok valamit....Nagyon szép a kép, mint mindig!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ötlet, mert a szervíz hibájából most egy hónapig nem volt sütöm :)

    Nagyon tetszik, de beleharapnék

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon guszta sütemény,el is készítem !:)Köszike a látogatásod nálam. Ki is tettem a linkedet nálam!

    VálaszTörlés
  6. Anita köszönöm! Én is kiraktam a tiéd:-))

    VálaszTörlés
  7. Annyira egyszerű és jól néz ki, hogy rögtön leirtam, mert ezt el kell késziteni:):):) Nagyon jó receptjeid vannak!!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta