Túrós gyümölcstorta

Hamarosan itt a Valentin nap. Hát ma tartottunk egy főpróbát. Készítettem a drágámnak egy szívtortát. Gyorsan el is fogyott, így azt hiszem hamarosan követi egy újabb! De addig is megosztom veletek ezt:

Hozzávalók:
3 tojás
1 pohár joghurt
1 pohár (joghurtos) cukor
  fél pohár étolaj
2 pohár liszt
1 csomag sütőpor
pici só
Krémhez:
50 dkg túró
15 dkg porcukor
2 cs vaníliás cukor
3 dl Hullala tejszín
Gyümölcs
5 dkg szeletelt mandula
1 ek margarin
1 ek cukor

Elkészítése:
A tojást a cukorral habosra keverem. Állandó keverés mellett hozzáadom a joghurtot, étolajat, lisztet, sütőport, sót. Majd kimargarinozott, lisztezett formába kisütöm, úgy mint a piskótát.

Mikor kihűlt a torta ketté vágom és megtöltöm a következő 
krémmel:
A túrót szitán áttöröm, hozzákeverem a porcukrot és a vaníliás cukrot. A tejszínt felverem kemény habnak, majd hozzákeverem a túróhoz. Megkenem a lapot, a tetejét és az oldalát.

Elkészítem a pörkölt mandulát. A mandulát felaprítom, majd a margarinnal és a cukorral összepirítom. Ezzel díszítem a torta oldalát. A tetejét pedig: kopasz barack illetve meggy befőttel és tejszínhab rózsával díszítettem.


Megjegyzések

  1. Szia! Ez is nagyon guszta lett! A fotózással én is mindig bajban vagyok, de hát talán nem is az a lényeg, elvégre itt az étel a fontos. Szerintem a képszerkesztőt sem szabad túlzásba vinni, mert még gyanús lesz, hogy valamit nagyon el akar az ember kendőzni vele. Ez így tökéletes! A pirított mandulás borítás is nagyon jó ötlet. Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon meseszép!
    Gratulálok!!!

    VálaszTörlés
  3. Pixie Pie!
    Bevallom neked őszintén, a technika ördöge összefogott ellenünk! Lizának a számítógépe tönkre ment! (nálunk ő a blogszerkesztő túlnyomó rész) Nekem a fényképezőm ment tönkre, Így kölcsön géppel dolgoztam, amihez persze egyáltalán nem értek. Ez a kép ilyen lett semmi képszerkesztés! Saját művem. De amint Liza gépe kész az összes általam felrakott kép valószínűleg át lesz szerkesztve!
    Köszi a megjegyzést!

    VálaszTörlés
  4. Andi köszi szépen! Igazán kedves vagy!

    VálaszTörlés
  5. Hát pont ezt akartam írni, hogy nem is kell szerkeszteni rajta, olyan szép így is. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta