Ananászos currys sertésragu


Változatosság kedvéért most megpróbálkoztam egy indiai étel elkészítésével.
Kicsit azt hiszem nekünk szokatlan ízhatású ez az édes- savanyú mártással készített étel, de kifejezetten finom.

Hozzávalók:
 60 dkg karaj (vagy csirkehús)
 1 ananász konzerv
 1 tojássárgája
 1/2 citrom leve
 2 evőkanál liszt
3 evőkanál olaj
 1 fej vöröshagyma
1 kis doboz paradicsompüré
 1 mokkás kanál curry por
 só, őrölt bors ízlés szerint

Elkészítése:
A lisztet, tojássárgáját, citromlét, sót, 3 ek. ananászlét összekeverem és ebbe belerakom a a felcsíkozott húst. Jól megforgatom benne, és legalább félórára félreteszem.
Közben a vöröshagymát megtisztítom és apróra darabolom, majd kevés olajon megdinsztelem. Hozzáadom a mártásos husit, ízlés szerint sózom, borsozom és jól átsütöm. 
Ha kész tűzállótálba szedem.
A visszamaradt levébe beleteszem a curry port, a paradicsompürét és a leszűrt ananász kockákat. Ezt is mártás sűrűségűre hígítom az ananászlével, összeforralom és a húsra öntöm.
Forró sütőben 40-45 percig sütöm.
Párolt rizzsel tálalom.

Megjegyzések

  1. Ó a férjem szereti az ananászos húsokat :)

    VálaszTörlés
  2. Van pár kérdés a blogomba, gyertek kérlek :))))

    VálaszTörlés
  3. Bianka megyek, kíváncsi vagyok a kérdésekre!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem az édeskés ételeket! Ez is tökéletes lehet!:)

    VálaszTörlés
  5. Szepyke, eddig én idegenkedtem tőle, de azt hiszem én is megkedveltem. Fini volt!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta