Kedves díjak!

Ezt a két aranyos díjat kaptam Marianától, aki kedvességből és szívből küldi nekünk illetve blogunknak.

Én is tovább küldöm  mindenkinek, akiket kedvenc blogjaim között belinkeltem, de hogy néhányat meg is nevezzek a sok kedvenc közül, szívből adom tovább:

Megjegyzések

  1. Nagyon szépen köszönöm, nagyon jól esik

    VálaszTörlés
  2. Bianka bocsi,épp most akartam üzenetet hagyni nálad, de egy kicsit elkéstem. De örülök, hogy benéztél és nagyon szívesen.:-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, megtisztelő, hogy gondoltál rám!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm, aranyos vagy!

    VálaszTörlés
  5. Drága Liza!

    Nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál. És a kedves üzenetedet is, amit a blogon hagytál.

    VálaszTörlés
  6. Lányok nagyon szívesen és én örülök, hogy köztetek lehetek:-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszönöm!!! Bizony jó, hogy itt vagyunk egymásnak!!:)

    VálaszTörlés
  8. Gizi szerintem is! Igaz, hogy csak virtuálisan de jó kis közösség vagyunk!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta