Töltött palacsinta rántva




Vasárnap vendégeket vártunk és többek között Hortobágyi húsos palacsintát készítettem. Valahogy nem jól számítottam ki a hozzávalókat, a lényeg, hogy üresen maradt egy jó néhány palacsinta. Viszont volt itthon gomba és készítettem egy gombás tölteléket. Megtöltöttem a kimaradt palacsintákat, bepaníroztam és kirántottam. Nagyon kapós lett, melegen és hidegen is kitűnő!

Hozzávalók:
6 db sós palacsinta
30 dkg gomba
1 nagy fej vöröshagyma
20 dkg reszelt sajt
zöldség zöldje
só, bors

Elkészítése:
A gombát megtisztítom, feldarabolom. A vöröshagymát is megtisztítom, apróra eldarabolom és kevés olajon üvegesre párolom. Rárakom a gombát, sózom, borsozom és együtt még kb. 10 percig párolom. Ha kész a tűzről lehúzom, a reszelt sajtot  és az apróra vágott petrezselyemzöldet hozzákeverem. Megtöltöm vele a palacsintákat, a szokásos módon lisztbe, felvert tojásba és zsemlemorzsába panírozom, majd forró olajban szép ropogósra sütöm.




Megjegyzések

  1. Ötletes! Szeretem a gombát, viszont a panírozást nem. :)

    VálaszTörlés
  2. Hű micsoda palacsinta. Étteremben ettem rántva, de az édes volt. Igazán finom lesz tőle. Tök ügyes vagy :))))

    VálaszTörlés
  3. Jó ötlet, receptet mentettem!

    VálaszTörlés
  4. Hm...:) Én is ismerek hasonló receptet:) De abban a palacsintába sajt és sonka van töltve háromszögre hajtva és úgy kirántva:)
    Viszont ez is rettentő mutatós:)Lehet próbálok egyet!:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon guszta!! Olyan csábító, szinte érzem az illatát. Viszem én is a receptet, köszönet érte.:)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Thrini!
    A panírozást én sem nagyon szeretem, de a végeredményt igen.:)

    Bianka köszönöm, rántott palacsintát édesen meg én nem ettem még.

    Ottis, Diana, Gizi nagyon köszönöm!:)
    Próbáljátok ki, nekünk biztos nagyon ízlett!

    VálaszTörlés
  7. Micsoda szupi ötlet mindegyik! Viszem én is!:-))

    VálaszTörlés
  8. Andi én örülök, hogy tetszik, vigyed nyugodtan!:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szeretem a rántott palacsintákat. Köszi, hogy adtál ötletet.Régen nem készítettem. Mentettem!!Köszönöm!:))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Hortobágyi húsos palacsinta

Pacalpörkölt