Gyümölcsös alagút



Megint egy sütés nélküli, de nagyon finom, különleges desszert receptjét írom le. Bármilyen gyümölcsöt tehetünk bele, én most málnával és sárgabarackkal készítettem.

Hozzávalók:
3 és fél (kis) pohár tejföl
1 cs zselatin
6 ek cukor
2 dl tejszín
20 dkg málna
6 db barack
babapiskóta

A tejfölt, cukrot, zselatint összekeverem, felmelegítem, de nem szabad forralni. A tejszínt kemény habbá verem és a langyosra hűlt tejfölhöz lazán hozzákeverem.
Egy őzgerinc formát folpack-kal kibélelek, a massza harmadát beleöntöm, feldarabolt málnát rárakom, majd újra öntök a masszából, erre a barackot rakom, végül a maradék tejfölös krém. Tetejét kirakom babapiskótával és pár órára hűtőbe rakom. Ha már jól megdermedt kiborítom a formából és felszeletelem.

Tejföl helyett joghurttal, gyümölcs joghurttal is készíthetjük.





Megjegyzések

  1. Nagyon mutatós, finom desszert lehet :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta, finom desszertet csináltál!

    VálaszTörlés
  3. milyen egyszerű és mennyire finom!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is nagyon mutatós! A tejszín, tejföl gyümölcs keverék pedig, nálam bármikor jöhet!:)

    VálaszTörlés
  5. Nem csak mutatós, de imádnivaló

    VálaszTörlés
  6. Nagyon guszta lett, jöhetne belőle egy szelet! :) Én is szeretem ezeket a hideg, tejfölös édességeket. :)

    VálaszTörlés
  7. Lányok köszönöm a kedves hozzászólásotokat, díjat is nyertem vele a Laptopkonyha.hu oldalon.:)

    VálaszTörlés
  8. Hát ez a tekercs nagyon-nagyon jól néz ki és gyönyörű:):):)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta