B.Ú.É.K. 2012


Minden kedves olvasónknak és blogtársunknak egészségben, boldogságban gazdag Új Esztendőt Kívánunk!

Megjegyzések

  1. Köszönjük a jó kívánságokat, neked is BUÉK!

    VálaszTörlés
  2. Boldog, békés, új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Boldog Új Évet kívánok sok szeretettel!

    VálaszTörlés
  4. Sikeres, egészséges, boldog új évet kívánok, valamint sok olvasót a következő évre is! ;)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Liza!
    Köszönöm!
    Szeretetteljes Boldog Új Évet Kívánok sok szeretettel!!!!
    Nagyon szép a piskóta tekercsed!!!!A gesztenye roládod!Legalább most tudom,hogyan készül a gesztenye rolád.Ugyanis szeretem.Cukrászdába szoktam venni,de most majd megpróbálkozom vele.Nagyon guszta a Tiéd!!!!B.Ú.É.K!!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönjük mindenkinek a jókívánságokat!:)
    Melissima nagyon kedves vagy, nem nehéz elkészíteni a gesztenye roládot, remélem majd beszámolsz az eredményről!:)

    VálaszTörlés
  7. Köszönjük a jókívánságokat, és a finom süteményeket, amit készítettetek.Gesztenyeroládod még én sem készítettem, most találtam egy jó receptet Nálad.
    Békés Boldog Új Évet kívánok!!! szeretettel: Tücsi:))

    VálaszTörlés
  8. Tücsi nagyon szívesen a recepteket, örülök, hogy sikerül találni olyat ami megtetszik!:) Szívesen megyek hozzád látogatni én is, mert neked is nagyon jó receptjeid vannak. Boldog Új Évet Kívánok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Mákos kókuszos almás szelet liszt és cukor mentes

Pacalpörkölt

Hortobágyi húsos palacsinta